четвъртък, 3 февруари 2011 г.

Нека гледат децата

Млъкни Дони!
Днес се скарах с нея. Не знам, да го еба, защо. Просто така, за 5 секунди, по-бързо отколкото да си обелиш банан.
Откъде да знам какво и е в главата. Вчера е така, днес иначе, утре по трети начин. Аз да не съм шибан психиатър.
Просто няма високо мнение за себе си, след като е била отсвирена от последния си мъж заради някаква по-млада... и сега вижда какво им е на каките, когато младите принцески с перфектните дупета ги изместват. И откача.
Около мене има такива жени, които съм ги натискал преди 7-8 години и тогава ми обясняваха, че животът бил твърде кратък, за да си лягат с грозни мъже. А сега ми мрънкат, че от свестните мъже съм бил останал само аз свободен. Fиck it, bitсh! Няма го майстора!
Имам пъклен план - ще я наема да ми сменя чаршафите и да ми зарежда нощното шкафче с кондоми, когато младата ми любовница ми идва на гости. Не, нямам такава, но в такива моменти много ми се иска да имам.
Абе никога повече в краката на жена, освен съвсем буквално и само в определени пози.
Не, наистина... за да получи положително отношение от мен, трябва да се ангажира физически, да покаже малко нежност, иначе спазвам дистанция.
Иначе, какъв е смисълът да я забавлявам и то дистанционно през интернет, за да печеля смайлита?! Може ли да заменя хиляда смайлита за една нощ под завивките? Не може? Фак ит, тогава, ще си пускам розовите канали нощем.
Подхранва ме с някоя друга реплика или линк, и какво очаква? Да я забавлявам денонощно като мечка?
Уф, наистина имах добро предчувствие, а то стана както обикновено.
Имах и втори шанс, което не се пада често. Всъщност на мен ми се случи точно веднъж.
Трябваше да я натисна още в претъпканото кафене. Пред изцъклените очи на родители с кресливи дечица и на баби, излезли с най-хубавите си тоалети на кафе.
Явно сега никой не дочаква да попадне на тъмно, изолирано и спокойно място да се натиска. Постмодернизъм, нека децата гледат.
Не, Дони, няма да има трети шанс. Твърде добре познавам този тип жени — твърде жестоки са към себе си при първа възможност. Дреме ми, че ще се осъзнае след време. И какво ще ми каже — „Нищо че си с бастун, ти си единствения нормален мъж наоколо, който е свободен“. А аз да се самозадоволявам ли дотогава? Няма да стане!
Не бе, Дони. Има душа момичето. Лошото е, че май хлопат някакви дъски на тавана.
This is what happens when you fuck a stranger in the ass!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Enter the world of pain: