сряда, 26 януари 2011 г.

Хамбургери за душата

Млъкни, Дони!
Писането замества секса. Виж как ми олекна. Лошото е, че го замества както хамбургера истинската храна.
Сега само ми трябват повече вагинални разочарования, за да има гориво.
Хубаво поне... че ми остана надървения хуй.
Да знаеш - ще ме крепи той! Поне нямам съмнения в ерекцията си.
До следващото дебело прасе.
Ако знаех къде е проблема, нямаше да съм такъв драскач. Щях да имам обикновен подреден живот и да завиждаме на разни драскачи, че са популярни.
Принципно, някъде ни чака изворът на манекенката.
Това е като при леприкона... непрекъснато тича към края на дъгата. Лъжат! Не е, за да намери гърнето със златото, а да стане хомосексуален ирландец.
Дори да имаш най-голямата грозалия за гадже, фактът че си обвързан много ти вдига акциите — "как тя е могла, а аз не" и се завърта колелото.
Питай милиардерите дали са доволни от живота — и веднага ще започнат да се оплакват,
някои дори от дългокраките си жени.
OVER THE LINE!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Enter the world of pain: