вторник, 25 януари 2011 г.

Това да не ти е Виетнам!

Млъкни, Дони!
Всички жени имат един и същи хардуер и софтуер... само производителят е различен.
Засега това все още е местна промишленост, но азиатците правят опити.
Някой ден ще продават капсули с идеалната ДНК в комплект с вибратор и VR компютър... а мъжете ще работят в чистотата, не знам... както сега излишното население работи в чистотата.
Тя по сценарий, по най-баналния отработен сценарий тая вечер ми съобщи, че нямало да стане тая седмица с обяда и че причината не била в мен... Добре бе. Как е възможно да винаги сценарият е един и същ?
Ще ме накара да пропиша за надървени хуйове. Какво да правя с моя? Защото и те си искат своето.
Както казваше моят приятел Ал - не виждам защо нещо толкова обикновено което прави шляп-шляп въобще му се обръща такова внимание. Лигаво е, а на нас ни харесват лигавите неща, нищо че се правим на мъже... корави.
Единствената коравост в нас е надървеният хуй!
На бънджитата скачат 5:1 момичета към момчета, а момчетата реват яко. От съвсем малки ги товарят с очаквания че трябва да са tough. А на момиченцата не им дреме и правят през това време акробатика във въздуха.
И още една книга четох някъде, че истинските мъже се възпитавали, а истинските жени се раждали такива... така и на мен ми изглежда.
Ама писна ми да се възпитавам, искам от тортата!
Намери ми някаква свястна трева, защото на мен досега трева не ми е подействала.
Да пъти съм пушил, хем не пуша и ми беше гадно и никакъв ефект.
Това да не ти е Виетнам!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Enter the world of pain: